підвішена послуга

Ресторан “Валентино” доєднався до львівського проєкту взаємопідтримки «Підвішена послуга»

У Львові запровадили благодійний проєкт взаємопідтримки «Підвішена послуга». Львівʼяни зможуть оплатити наперед послугу чи товар у закладі для незнайомця, який цього потребуватиме.

У Львові запустили ініціативу взаємопідтримки «Підвішена послуга». За зразком «підвішеної кави», львів’яни зможуть подарувати іншим людям набагато більше товарів чи послуг. Насамперед їх пропонуватимуть переселенцям, військовим та їхнім родичам, дітям-сиротам.

Як повідомила прес-служба ЛМР, люди зможуть «підвішувати» книгу, сувенір, десерт, вхідні квитки у музей, галерею, театр, екскурсію та інші речі. Відвідувач закладу, який бере участь у проекті, зможе оплатити послугу чи товар, ним зможе скористатися наступний гість. Місцевий бізнес просять долучатися до проекту, щоб розширити перелік послуг.

Керівниця управління туризму Львова Христина Лебедь розповіла, що ідея виникла з повідомлень в соціальних мережах від іноземців, які хотіли подарувати каву чи вечерю для переселенців.

«Спочатку ми допомагали їм контактувати із закладами харчування в нашому місті, але згодом вирішили розвинути цю ідею і розшити спектр послуг, які можна подарувати іншим. Через війну дуже багато людей собі відмовляють у каві чи в поході в театр. Ми не хочемо, щоб люди відмовляли собі у відпочинку, у емоціях, бо це важливо для нашого ментального здоров’я, тому вирішили організувати таку акцію. Водночас йде мова і про підтримку підприємців, закладів культури», – пояснила Христина Лебедь.

Один із партнерів проекту, маркетинг менеджер ресторану “Валентино” Михайло Шевелюк зазначив, що також часто отримували запити від відвідувачів оплатити каву для військових.

«Ми повідомляємо гостей нашого закладу про те, що можна придбати каву, чай, інші напої, десерти, обід і таким чином “підвісити” це замовлення, а скористатись ним зможуть військові, співвітчизники з окупованих територій, а також українці, які цього потребують», – додав Михайло Шевелюк.

 

Партнерами проекту «Підвішена послуга» у Львові є:

Музеї

  • Національний музей у Львові ім. Андрея Шептицького
  • Музей Олени Кульчицької
  • Державний природознавчий музей
  • Музей народної архітектури і побуту у Львові ім. Климентія Шептицького – Шевченківський Гай
  • Львівський музей історії релігії
  • Музей скла
  • Інтерактивний музей «D.S. Таємна аптека»
  • Музейно-культурний комплекс пивної історії «Львіварня»
  • Музей «Львів стародавній»

Концертні зали

  • Львівський будинок органної та камерної музики
  • Львівська національна філармонія

Місця відпочинку

  • Океанаріум
  • Ведмежий притулок «Домажир»

Екскурсійні послуги

  • Туристична компанія «Чудо Тур»
  • Туроператор «Відвідай»

Заклади харчування

  • Мережа ресторанних груп «Kumpel Group» і «Pizza Celentano»
  • Кав’ярня «Вірменка»
  • Кава «Мілітарі»
  • Святоюрська кав’ярня
  • Ресторан «Valentino»

Крамниці

  • Магазин «Dodo Socks»
  • Центр туристичної інформації Львова

Щоб забронювати столик в ресторані в центрі Львова і “підвісити” страву чи напій– телефонуйте будь ласка, а також запитуйте про цю можливість безпосередньо в закладі

Контактні номери телефонів:

  • +38 (097) 23 56 777
  • +38 (032) 23 56 766

Поділитись: