The strength of a winemaker’s brand

Сила бренду виноробні або окремого винороба та як вона впливає на просування вина

Багатьом з нас хочеться поставити на стіл пляшку з гучним ім’ям і не так важливо, наскільки смачним виявиться її вміст – головне, щоб гості оцінили жест! Але не варто сильно лаяти «клятих капіталістів». За гучним брендом, як правило, стоїть цікава історія, яку завжди цікаво розповісти за столом, а якість брендових вин зазвичай на високому рівні – ніхто не хоче іміджевих втрат для бренду.

Попит вищий від пропозиції. Чому так трапляється?

Якщо ви раптом вирішите купити пляшку Бордо, то радимо подумати про це вже зараз – в більшості випадків, вина майбутніх врожаїв аж до 2020-2025 рр. давно розкуплені. Тобто вино ще не зроблено, але вже куплено! Вино розкупили колекціонери, великі торгові доми і просто багаті покупці з різних куточків світу. Якщо експерти прогнозують в майбутньому вдалий урожай, то ціни на ще не вироблені вина сягають захмарних висот.
Запрошуємо завітати Вас до єдиного ресторану у Львові з винним погребом, в якому можна організувати дегустацію не тільки вина, а й віскі, рому, джину. В ресторані «Валентино», в якому ми також часто організовуємо гастро-вечері. Зустріч та розмова з сомельє ресторану Олегом Курако захопить Вас своєю цікавістю та новими яскравими емоціями і відчуттями.

До зустрічі в ресторані «Валентино»!

Щоб забронювати столик для дегустації чи гастро-вечері – телефонуйте будь ласка нам:
• +38 (097) 23 56 777
• +38 (032) 23 56 766

Поділитись: